Tiedote: Meillä on uusi jälleenmyyjä: Veljekset Halonen Oy

Varkautelainen Dream Circus Oy on solminut merkittävän jälleenmyyntisopimuksen Veljekset Halonen Oy:n ja sen sisaryhtiö Oy Carlsonin kanssa.

Ehta by Drem Circus -tuotemerkin värikkäitä ja iloisen persoonallisia vaatteita myydään nyt 22 Halosen sekä kolmessa Carlsonin myymälässä ympäri maata. Sopimus kuusinkertaistaa Dream Circus Oy:n jälleenmyynnin ja tuo lisää ompelutyötä Savoon.

Dream Circus on jo palkannut toisen oman ompelijan Varkauden halliin ja suunnittelee kolmannen palkkaamista. Yritys on tehnyt lisäksi ompelutyöstä sopimuksen uuden, kuopiolaisen alihankkijan kanssa. Kuopiossa on myös toinen alihankkija ja kolmas Kiteellä.

­

”Halosen ja meidän arvomaailmamme kohtaisivat. Meillä on suomalaista laatua, mitä Halonen halusi. Jälleenmyyntisopimus on tärkeä päänavaus. Tulevaisuuden visiossani Ehta by Dream Circus -vaatteet tunnetaan koko maassa ja jokaisella Suomen paikkakunnalla on joku, joka pukeutuu niihin. Tavoittelemme myös kansainvälisiä markkinoita”, sanoo Dream Circus Oy:n toimitusjohtaja Petra Ryymin.

Haluamme saada asiakkaamme uskomaan omiin unelmiinsa ja tavoittelemaan niitä ihan jokaisena päivänä. Dream Circus design tuottaa iloa käyttäjälleen ja hänen läheisilleen. Maailma ei pelastu meidän tuotteidemme kautta, mutta omalta osaltamme teemme parhaamme, että asiakkaamme käyttävät harkintaa valinnoissaan ja tuotantomme negatiiviset vaikutukset luonnonvaroihin jäävät mahdollisimman vähäisiksi. Uskomme, että jokainen ansaitsee iloa ja jokaisella on lupa unelmoida ja saavuttaa unelmansa. Missiomme on mahdollistaa ilon ja unelmien tavoittelu joka ikinen päivä. Kaikessa tekemisessämme lisäämme ainesosiin ripauksen hyväntuulisuutta, positiivisuutta ja uusia mahdollisuuksia. Tuotteemme ovat aina alkuperäisiä, uniikkeja, leikkimielisiä ja aitoja hyvänmielen tuotteita. Perinteisesti sirkukseen on synnytty ja sirkustaiteilijoiden opit on jaettu perheen sisäisesti. Sirkusten missio on aina ollut tuottaa asiakkaille iloa ja wau-elämyksiä. Me haluamme tarjota mahdollisuuden iloon ja wau-elämyksiin kaikille.

Vuonna 2018 perustettu Dream Circus Oy valmistaa kotimaisia vaatteita ja kankaita oman tuotannon luomukankaista Varkaudessa. Ehta by Dream Circus -tuotteilla on D.O. Saimaa -alkuperämerkki. Yrityksen omistuspohja laajeni joulukuussa. Omistajia on nyt viisi. Heidän lisäkseen yritys työllistää kaksi työntekijää.

”Olemme varautuneet kasvuun lisäämällä suunnitelmallisuutta. Se tarkoittaa, että tuomme markkinoille ensimmäistä kertaa kevät-, kesä-, syys- ja talvimallistot. Ennen niitä ei ollut. Edessä oleva kevät tuo meille myös miesten malliston, ja kansainvälinen verkkokauppa avautuu. Lastenvaatteet palaavat tuotantoon syksyllä”, Ryymin paljastaa.

Yrityksen tavoittelee tältä tilikaudelta 800 000 euron liikevaihtoa, mikä on noin 340 000 euroa enemmän kuin edelliseltä tilikaudelta. Yritys myi viime vuonna verkkokaupan ja jälleenmyyjien kautta sekä messuilta noin 3 000 Ehta by Dream Circus -vaatetta. Halosen jälleenmyyntisopimuksen myötä vaatteiden myyntimäärän odotetaan tuplaantuvan. Kokonaismyynnistä verkkokaupan osuus on ollut noin 80 prosenttia. Toimitusjohtaja arvio on, että sopimus nostaa jälleenmyynnin osuuden 40 prosenttiin.

Join the Circus!

Lisätietoja: Petra Ryymin, puh. 045 1681030 petra@dreamcircus.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 21.4.2017 alkaen. Päivitetty 21.3.2019.

Verkkokauppa

Dream Circus Oy
Mestarintie 1
78200 VARKAUS

info@dreamcircus.fi
www.dreamcircus.fi
2895191-6

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tilaamalla hyväksyt toimitusehtomme.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt nämä Dream Circus Oy:n yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos et löydä tilausvahvistusta, tarkasta roskapostisuodatin. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme info@dreamcircus.fi. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalvelumme vastaa sähköposteihin ja puheluihin maanantaista perjantaihin klo 9-15 välisenä aikana.

Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät postitus- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Kassalla saat kaikki toimitustavat näkyville, kun olet syöttänyt postinumerosi. Olethan tarkka toimituskulujen kanssa, emme voi teknisistä syistä johtuen palauttaa liikaa maksettuja toimituskuluja vaikka haluaisit vaihtaa toimitustapaa.

Yli 100€ tilaukset toimitamme veloituksetta Matkahuollon Lähellä-pakettina. Huom! Toistaiseksi on voimassa alempi raja: yli 50€ tilaukset toimitetaan ilmaiseksi Lähellä-pakettina. Ne kulkevat Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiehelle, K-Marketiin, R-Kioskiin, Valintataloon tai muuhun Matkahuollon pakettipisteeseen. Jos haluat paketin johonkin tiettyyn paikkaan, kirjoita PAIKAN NIMI JA OSOITE KOMMENTTIKENTTÄÄN, ilman tätä merkintää lähetämme paketin lähimpään Matkahuoltoon, jonka järjestelmä automaattisesti antaa.

(HUOM! Jos kauppa tekee tepposet, eikä näytä ilmaista toimitusta, ole hyvä ja valitse Nouto verkkokaupan varastolta ja kirjoita viestikenttään tarkka noutopaikka, esim lähin Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, K-Market, R-Kioski, Valintatalo tai muu Matkahuollon pakettipiste, jos tätä ei ole merkitty, laitetaan paketti automaattisesti paikkakuntasi Matkahuoltoon tai Matkahuollon noutopisteeseen, edellyttäen että postikuluttomuuden raja ylittyy.)

Jos tilaat lisää ja yhdistät edelliseen tilaukseesi, joka alitti tuon 100€:n rajan, emme valitettavasti pysty teknisistä syistä enää poistamaan jo maksettua postikulua.

Tilauksen nouto verkkokaupan varastolta: valitse toimitustavaksi "Nouto verkkokaupan varastolta sovitusti" ja laita meille sähköpostia osoitteeseen info@dreamcircus.fi milloin noutaisit tilauksesi. Olemme paikalla hallilla maanantaista perjantaihin, mutta esimerkiksi messureissujen aikana ei noutoja välttämättä ole kukaan luovuttamassa. Tämän vuoksi sovi nouto aina kanssamme. Lähetämme vielä tilauksen käsiteltyämme sinulle viestin, jossa mahdolliset poikkeusajat kerrotaan. Kevään 2020 aikana: sovi nouto aina erikseen, emme ota tällä hetkellä asiakkaita sisälle hallille. Voit noutaa paketin ilman kontakteja, kun sovit ajan kanssamme niin järjestetään nouto onnistumaan.
HUOM! Säilytämme noudettavia paketteja varastolla kaksi viikkoa tilauksesta. Myös lisätilaukset / odottavat tilaukset toimitamme kahden viikon kuluttua tilauksestasi. Mikäli postikuluttomuuden raja ei siihen mennessä täyty, lisäämme laskuun toimituskulut ja toimitamme paketin lähimpään Matkahuoltoosi.

Saat näkyviin kaikki toimitustavat syöttämällä postinumerosi ensimmäiseen kenttään. Ilman tätä kaikki toimitustavat eivät näy.

Kotiintoimitus: valitse toimitustavaksi Matkahuollon Kotijakelu-paketti. Se toimitetaan kotiovellesi Matkahuollon toimesta. He sopivat toimituksen ajan kanssasi, me emme ole ajankohdista vastuussa.

Toimitusaika

Postitamme tilauksia jokaisena arkipäivänä. Klo 14 mennessä tulleet tilaukset ehtivät saman päivän toimituksiin. Useimmiten paketti on perillä tästä 1-2 päivän kuluessa, mutta pidempäänkin voi mennä meistä riippumattomista syistä. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme kaikista poikkeusaikatauluista yrityksemme Facebook-sivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Valmiilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske määrämittaan leikattuja kankaita tai tilauksesta valmistettuja tuotteita ilman valmistajan virhettä. Sukat voi palauttaa ainoastaan alkuperäisen pakkauksen ollessa ehjä ja avaamaton. Mikäli sukkia on sovitettu, emme voi niitä enää ottaa vastaan.

Palautusta tehdessäsi, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluumme: info@dreamcircus.fi ja kerromme sinulle palautusohjeet.

Palautuksesta tulee ilmoittaa 14 vuorokauden sisällä tuotteiden noutopäivästä. Palautusilmoituksen vastaanottamisen jälkeen tuote on lähetettävä meille 14 vuorokauden sisällä. Käsittelemme palautuksen mahdollisimman pian sen saavuttua meille takaisin, mutta kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden sisällä palautumisesta.

Palautukset ja vaihdot tapahtuvat asiakkaan omalla kustannuksella käyttäen Matkahuoltoa tai Postin SmartPost- tai pakettilähetystä. Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palauttamista.

Mikäli palautusilmoitusta ei tehdä, vähennetään maksun palautuksesta 10 euroa käsittely- sekä toimituskuluja, sekä mahdolliset laskutuskulut jäävät asiakkaan maksettavaksi.

Palautettavan tuotteen tulee ehdottomasti olla pesemätön, käyttämätön ja myyntikuntoinen. Pakkauksessa olevat tuotelaput tulee palauttaa mukana, eikä vaatteessa kiinni olevia lappuja saa irrottaa. Virhetapauksissa tuotetta ei saa mennä ensin itse korjaamaan / pesemään / muuttamaan mitenkään ennen kuin on ottanut yhteyttä meihin. Ota aina ensin meihin yhteyttä kaikenlaisissa reklamaatiotapauksissaAsiakaspalvelumme vastaa arkisin klo 9-15 niin puheluihin kuin sähköposteihinkin sekä Facebook-viesteihin. Reklamaatiot käsittelemme vain sähköpostin välityksellä. Tämä siksi, että tieto tavoittaa oikeat henkilöt nopeimmin ja varmimmin. Laitathan siis mahdollisen reklamaation kuvien kera ystävällisesti sähköpostiin.

Mikäli tuotetta on käytetty, se on likaantunut, on lemmikkien karvoissa tms. on arvon alenema 100% emmekä hyvitä tuotetta. Tällöin tuote palautetaan asiakkaalle asiakkaan omalla kustannuksella.

Tuotteen vaihtomahdollisuutta tarkastellaan jokaisessa tapauksessa erikseen. Vaihtaminen ei välttämättä ole mahdollista, sillä useissa tuotteissa löytyy uniikkeja kappaleita. Tuotteiden palauttaminen tapahtuu vaihtotapauksissakin asiakkaan omalla kustannuksella, ellei kyse ole reklamaatiosta, jolloin palautus tapahtuu meidän kustannuksellamme.

Huomioithan, että digitaalisesti painetuissa kankaissa voi painoteknisistä syistä johtuen esiintyä joskus pieniä valkoisia tai painovärin värisiä pisteitä. Satunnaiset pisteet kankaalla eivät siis ole virhe. Mikäli kankaassa on tällaisia pisteitä paljon, myymme kankaan kakkoslaatuisena. Pienet pisteet eivät siis oikeuta reklamaatioon.

Huomioithan myös, että koska puuvilla on luonnontuote, voi sen kuiduissa esiintyä eri paksuuksia, jotka näkyvät joskus kankaassa. Ne saattavat tehdä digitaalisesti painettaessa pieniä värieroja, viiruja tai muuta sellaista kankaan pintaan. Ne eivät varsinaisesti ole virheitä, vaan todellakin puuvillakuitujen aiheuttamia jälkiä, joilta ei voida aina välttyä.

Noutamaton paketti

Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ toimituskustannukset, sekä mahdolliset laskutuskulut ja laskulle muodostuneet korot ja huomautusmaksut.

Huom! Pakettisi tulee perille muutamassa päivässä. Saat lähetyksestä toimitusvahvistuksen sähköpostiisi. Vahvistuksessa on paketin seurantakoodi. Seuraa pakettisi toimitusta ja ilmoita meille, mikäli se jää esimerkiksi jumiin johonkin. Mikäli et ole saanut toimitusvahvistusta, tarkista ensimmäisenä roskapostikansiosi ja ota vasta sen jälkeen meihin yhteyttä. Lähetämme toimitusvahvistuksen tarvittaessa uudelleen.
Tilausta tehdessäsi tarkasta, että antamasi puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein. Mikäli paketti palautuu noutamattomana sen vuoksi, että antamasi yhteystiedot ovat väärin, käsittelemme palautuksen samoin kuin noutamattoman paketin. Ilmoita meille välittömästi tilauksen jälkeen, jos huomaat tilauksesi tiedoissa virheitä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti meille sähköpostilla info@dreamcircus.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi paketin noudettuasi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.